Jak podaje portal branżowy Wirtualnemdia.pl, w marcu 2016 roku zdecydowanym liderem kanałów muzycznych było POLO TV. Stacja zwiększyła przewagę nad konkurencją.
Udział POLO TV w rynku telewizyjnym wyniósł w marcu br. 0,83 proc., co stanowi wzrost do analogicznego okresu roku 2015 o 10,67 proc.
Drugie miejsce w rankingu zajmuje ESKA TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,45 proc.
Stacje konkurencyjne Disco Polo Music i 4fun.tv zajęły ex aequo trzecie miejsce ze zdecydowanie niższym wynikiem 0,15 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 na pozycji lidera również umocniło się POLO TV. Udział kanału, po wzroście aż o 16,38 proc., wyniósł 1,35 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się ESKA TV (0,88 proc.), a na trzeciej 4fun.tv (0,29 proc.)