„Super Express” i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky

11/12/2024

Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.

„Super Express” i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky

Bluesky to zdecentralizowana platforma społecznościowa oparta na protokole AT (Authenticated Transfer), obecnie bardzo szybko zyskująca na popularności dzięki transparentności, lepszej moderacji i możliwości personalizacji algorytmów. „Super Express” i Radio ESKA rozpoczynają właśnie regularne publikacje na platformie promując artykuły z portali se.pl i eska.pl.

„Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie są nasi czytelnicy. Widzimy potencjał w platformie Bluesky, obserwujemy jej imponujące wzrosty w ostatnim czasie, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, ale również ciekawy trend można zauważyć w Polsce. Dlatego chcemy być aktywni także na tej platformie" – mówi Tomasz Krawczyk, wiceprezes spółki Time SA wchodzącej w skład Grupy ZPR Media.

Obecnie zespół social mediów Grupy ZPR Media testuje możliwości związane z obecnością na Bluesky. Po zebraniu doświadczeń na platformie pojawią się też profile serwisów tematycznych oraz z informacjami lokalnymi.

Jednocześnie profile brandów należących do Grupy ZPR Media pozostaną także na innych platformach społecznościowych, w tym na portalu X (dawniej Twitter).

„Dalej chcemy docierać do szerokiej grupy odbiorców, a wielu naszych czytelników, słuchaczy i widzów jest obecnych wyłącznie na platformie X. Nie chcemy im ograniczać możliwości bezpośredniego kontaktu z naszymi treściami, a jednocześnie zależy nam, żeby być w miejscu, gdzie codziennie prowadzonych jest wiele ważnych dyskusji” – mówi Mateusz Mańko, Head of Social Grupy ZPR Media.

Kontakt

Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62