Grupa ZPR Media ponownie wprowadza do oferty handlowej format wideo Radia ESKA „W drogę”, w ramach którego reklamodawcy mogą zaprezentować swoją firmę przez pryzmat wybranego miasta lub regionu.

Format „W drogę” to krótkie, 3-4-minutowe filmy, w których Bartosz Kańtoch pokazuje ciekawe i nieoczywiste miasta i regiony Polski. W każdym odcinku prezentuje pięć powodów, dla których warto zobaczyć wybrane miejsce.
Kolejne epizody publikowane są w serwisie eska.pl oraz na profilu Radia ESKA na Facebooku.
Oferta handlowa adresowana jest do wszystkich reklamodawców chcących zaprezentować swoją firmę, produkt lub usługę w kontekście podróżniczym. Partnerami cyklu mogą być m.in. firmy lokalne i regionalne, miasta i inne jednostki samorządu terytorialnego czy izby turystyczne.
Serwis Eska.pl zanotował w styczniu 6,5 mln realnych użytkowników i 11,1 mln odsłon, natomiast profil stacji na Facebooku ma 1,7 mln obserwujących i jest największym profilem wśród wszystkich polskich rozgłośni radiowych.
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62