3 kwietnia wraz z „Super Expressem” do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II. Wydanie wspiera kampania reklamowa.

Kolekcjonerski numizmat, zaprojektowany przez Mennicę Polską, wejdzie do obiegu z okazji 1000-lecia Królestwa Polskiego oraz 20. rocznicy śmierci i 105. urodzin Jana Pawła II. Na awersie przedstawiono wizerunek Bolesława Chrobrego, pierwszego króla Polski, który zapoczątkował państwowość na ziemiach polskich, a na rewersie – portret papieża Polaka. Numizmat jest pozłacany 24-karatowym złotem, każdy egzemplarz posiada certyfikat Mennicy Polskiej.
Numizmat będzie do kupienia z częścią nakładu „Super Expressu” w czwartek 3 kwietnia w wybranych punktach sprzedaży w cenie 34,99 zł (cena łącznie z gazetą).
Wydanie wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (Polsat), radio (ESKA2, Radio VOX FM, Radio Plus), prasę („Super Express”, magazyn „SE TV”), internet (formaty display w serwisach Grupy ZPR Media) oraz mailing. Za przygotowanie kreacji i planowanie mediów wydawca odpowiada we własnym zakresie.
„Super Express” to jedna z najpopularniejszych gazet codziennych w Polsce, każdego tygodnia jest czytana przez 1,4 mln osób. Biorąc pod uwagę zasięg łączny wszystkich kanałów dotarcia tytułów prasowych (gazeta drukowana, e-wydania, subskrypcje, serwisy www), „Super Express” jest największym tytułem w kraju docierając do 10 mln osób. „Super Express” wydawany jest przez spółkę TIME SA należącą do Grupy ZPR Media.
źródła danych: źródło: PBC, Kantar Polska, 03.2024-02.2025 / PBC - Total Reach 360°, 01-12.2024
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62