Data publikacji:
2024-12-20
Tryb pracy:
Praca stacjonarna
Praca hybrydowa
Praca zdalna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Opis stanowiska
- planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii paid social (Meta, TikTok)
- raportowanie wyników
- przygotowywanie estymacji, wycen i rekomendacji działań
- zarządzanie budżetem marketingowym
- współpraca z działem handlowym i marketingu
Wymagania
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii Paid Social
- znajomość systemów reklamowych
- umiejętność analizy danych
- wiedza o marketingu internetowym oraz e-commerce
Oferujemy
- pracę w czołowej polskiej Grupie Mediowej o ogólnopolskim zasięgu
- dostęp do platformy z nauką języka angielskiego e-tutor
- możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz pakietu Multisport na preferencyjnych warunkach
- udział w szkoleniach podnoszących kompetencje, finansowanych przez pracodawcę - wybierasz samodzielnie
- rozwój kompetencji w ramach Akademii Wewnętrznej
- dofinansowanie do studiów w ramach wewnętrznego programu EDULAB
- wewnętrzny program poleceń
- programy lojalnościowe oraz zniżki do sklepów i usług naszych partnerów biznesowych
- realną możliwość rozwoju w strukturach firmy, prowadzimy rekrutacje wewnętrzne
- przyjemną atmosferę pracy, którą tworzą bardzo kreatywni ludzie
O nas
Grupa ZPR Media jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Znajduje się w gronie największych wydawców internetowych i nadawców radiowych, specjalizuje się w dostarczaniu szeroko rozumianej rozrywki, informacji i porad. Grupa ZPR Media jest niekwestionowanym liderem na rynku sieci radiowych (w jej skład wchodzą brandy ESKA, ESKA2, Eska ROCK, VOX FM i Radio Plus), dysponuje szerokim portfolio serwisów internetowych (m.in. SE.pl, Eska.pl, Murator.pl, Architektura.murator.pl, Urządzamy.pl, MjakMama.pl, PoradnikZdrowie.pl, Beszamel.pl), w skład grupy wchodzą też tytuły prasowe („Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”) oraz wydawnictwa książkowe – Harde i Lekkie. Firma prowadzi również skrojone na miarę usługi dla biznesu.